Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Éremgyűjtő gödöllői gyermekatléták 2020-11-09 17:25:38 A legfiatalabbak számára Vácon rendeztek regionális versenyt, ahol egy ezüst- és két bronzmedáliát ért a GEAC-csapatok teljesítménye
Megszülettek az ország első „lombikborjai” 2020-09-21 14:03:17 A gödöllői egyetem kaposvári kampuszán megfogant állatok a Campus Cili, a Campus Csongor és a Campus Csanád nevet kapták
A gödöllői atlétika arany-vasárnapja 2020-09-07 10:07:14 Nem csak a HÉV köti össze Mátyásföldet városunkkal, hanem a sport is. Hat év után lett ismét csapatbajnok az egyetemi szakosztály
Visszatért Gödöllőre DJ Pópa! 2020-07-30 22:09:47 Agócs Tibor 1982 és 1995 között megkerülhetetlen alakja volt az egyetem és a város jó értelemben vett éjszakai életének